Başlangıç

 

Hedef Kitle

Bu doküman; ödeme servisi deneyimi olan, e-ticaret sitelerinde ve/ya dahili ödeme platformunun entegrasyonunu yapacak olan teknik personel için hazırlanmıştır. ERP sistemlerinde online ödeme için Paratika kunlanılmıştır.

 

Üye İş Yeri / Müşteri Destek Birimine Ulaşım

Ödeme işlemleri ya da bağlantınıza ilişkin sorunlar için +90 212 3190625 numaralı telefondan ya da info(at)paratika.com.tr adresinden Üye İş Yeri / Müşteri Desteği ile bağlantıya geçebilirsiniz.

Telefon: +90 212 3190625
e-Posta: bilgi@paratika.com.tr

 

Paratika nedir?

Paratika, Asseco SEE Türkiye tarafından geliştirilmiş olan bir online ödeme çözümüdür. Asseco SEE Turkey. Hem üye iş yerleri hem de üye iş yerlerinden işlem yapan müşteriler için güvenli, esnek, kolay ve kullanışlı bir ödeme deneyimi sunar. Müşteriler (Kart Hamilleri) ödeme sayfalarında bulunan güvenli e-cüzdan ve esnek ödeme özelliklerinden faydalanırken, üye iş yerkeri ödemeleri kredi kartı verilerine dokunmaksızın yönetir ve PCI DSS uygunluklarını korur; bu sayede dolandırıcılık riskleri ortadan kaldırılır ve mali açıdan hassas olan verilerin güvenli şekilde depolanması sağlanır.

Güvenlik Standartları

Daha fazla bilgi edinmek için PCI DSS Veri Güvenliği Standartları

 

Güvenlik

Paratika sağlam ve güvenli bir iletişim protokolü üstüne inşa edilmiştir. Paratika API, standart HTTP(s) Post istekleri ile birlikte gönderilen bir talimatlar dizisidir, bakınız HTTPS Post istekleri. Sunucu tarafında, Verisign tarafından sağlanan sertifika kullanılmaktadır. SSL şifrelemesi sayesinde sunucularımızın sizinle iletişim kurması ve verilerinizin şifrelenmiş şekilde iletilmesi garanti edilmektedir. İstemci SSL sertifikasına ihtiyaç duyulmamaktadır. Bir istek alındığında şifreleme seviyesi kontrol edilir. Üye iş yeri bize yalnızca SSL v3 kullanarak güvenli https modunda bağlantı yapabilir. Bu sayede 128-bit şifreleme garanti edilmektedir.

 

Desteklenen Diller

API desteği, HTTP Post yöntemlerini uygulayan tüm platformları ve dilleri desteklemektedir.

 

Cevap Mesajı Anlamlandırma

Paratika cevaplarında varsayılan format JSON ’dur. Paratika cevaplarını işleyebilmek için JSON ayrıştırma araçları kullanılabilir.

 

Test Ortamı

API test ortamı kullanıma açıktır ve bu dokümanda yer alan tüm API işlem türleri yanda verilen link kullanılarak test edilebilir. Tüm API istekleri HTTP POST yöntemi kullanılarak bu URL adresine gönderilecektir.

Paratika API Test Ortam URL Bilgisi

					https://test.paratika.com.tr/paratika/api/v2
				
 

İstek & Cevap (Request & Response)

 

Paratika API İstekleri

Paratika API ortamına bir istekte bulunmak için ilgili POST HTTP isteğinin Paratika API Endpoint URL adresine gönderilmesi gerekir. API URL’e gönderilen her bir HTTP POST isteği, isteğin tipine bağlı olarak ilgili “parametre-değer” ikilisi olarak kodlanmalıdır.

 

Paratika API Cevapları

Paratika API Cevabı JSON veri formatı kullanır ve destekler. Her bir api cevabı, RESPONSECODE ve RESPONSEMSG parametrelerini içermektedir. İlgili işlemin başarılı sonuçlanıp sonuçlanmadığına göre, bu parametreler belli değerler içerecektir. Eğer hata sözkonusu ise; (RESPONSECODE 00 değilse), ERROR ve ERRORCODE parametreleri de cevaba eklenecektir.

RESPONSECODE ve RESPONSEMESSAGE Alanları için Olası Değerler

Cevap Kodu Cevap Mesajı Açıklama
00 Onaylı İşlem başarılı bir şekilde gerçekleşmiştir
98 Genel Hata Action failed due to general error. A general error can be a runtime error during action processing or a payment gateway error that is not yet mapped in our error set.
99 Reddedildi Bu cevap koduna (99) sahip hatalar, işlem sırasında kullanılan ödeme sistemi / sanal POS tarafında oluşan hatalardır. Bu durumlarda hata detaylarını da inceleyerek sanal pos sağlayıcı banka ya da ödeme sistemi sağlayıcısı ile iletişime geçmek gerekir.

Pagination

TO BE PROVIDED

TO BE PROVIDED

 

Doğrulama

API isteklerinde kullanıcı bilgilerinizi vererek kendinizi doğrulamanız beklenmektedir. API kullanıcı bilgilerinizi Paratika’da “Hesabım” linkinden güncelleyebileceğiniz gibi, gereken değişiklikleri Müşteri Destek ekibimize de iletebilirsiniz. Her bir API kullanıcısının kendi email adresi ve şifresi vardır. Paratika sistemine API üzerinden erişim ve işlem yapma yetkisi veren bu email adresi ve şifre bilgisinin kullanıcı tarafından gizli tutulması ve iyi saklanması gerekmektedir.

Tüm API istekleri HTTPS üzerinden yapılmalıdır. Standard HTTP üzerinden yapılan istekler başarısızlıka sonuçlanacaktır. Doğrulama her bir API isteğinde yeniden yapılmaktadır.

API İsteği Doğrulama (Authentication) Parametreleri

					MERCHANTUSER: [MERCHANTUSER]
MERCHANTPASSWORD: [MERCHANTPASSWORD]
MERCHANT: [MERCHANT]

				
 

Entegrasyon Modelleri

 

Barındırılan Ödeme Sayfası (HP)

Bu model, ödeme akışı için Asseco SEE ortamlarında barındırılan Paratika ortak ödeme sayfalarını kullanır. Kart verisine dokunmadan yapılacak olan işlemde, işlem sonucu son adımda üye iş yeri sistemine aktarılır. Ortak ödeme sayfası kullanılarak gerçekleştirilen işlemler MO/TO ya da 3D Secure kullanımlı olarak yapılabilir.

Adım 1:

Üye iş yeri Web sitesi ortak ödeme sayfası modeli belirterek bir satış talebi yapar. Paratika ödeme sayfasında görüntülenecek ya da işlem aşamasında kullanılabilecek tüm Sipariş / Fatura / Üye iş yeri / Ürün / Kargo detayları da bu aşamada kabul edilir.

Adım 2:

Ödeme talebi sonucunda geçerli bir oturum anahtarı oluşturulur ve geri üye iş yeri sistemine gönderilir. Üye iş yeri Web Sitesi bu oturum anahtarını alır ve kart sahibi Paratika Ödeme Sayfaları'na yönlendirilir.

Adım 3:

Bu adımda üye iş yeri, kart sahibini Paratika ortak ödeme sayfalarına yönlendirir. Ortak ödeme sayfalarında açılan kart tanımlama, kayıtlı kart listesi, ürün detayları, taksit tablo panellerini kullanarak kart sahibi ödeme işlemini gerçekleştirme isteğini gönderir.

Adım 4:

Paratika finansal işlemi gerçekleştirerek işlem sonucunda kart sahibini üye iş yerinin ilk adımda belirttiği dönüş URL'ine gönderir.

Bu son adımda kart sahibi tarafında oluşbilecek tarayıcı sorunları, işlemden vazgeçme, elektrik ya da internet kesintisi gibi durumlarda üye iş yeri işlem akıbetini API model sorgularını kullanarak öğrenebilir. İşlem başarılı olmuşsa üye iş yeri tarafında ilgili aksiyonlar alınır. Başarılı olmadığı durumlarda ise kart sahibi ilgili ödeme için tekrar ortak ödeme sayfalarına yönlendirilebilir.

Barındırılan Ödeme Sayfası (HP) Akışı

 

Direct POST - MOTO

Bu entegrasyon modelinde ortak ödeme sayfalarında farklı olarak son kullanıcı görsel arabirim servisi Paratika tarafından yapılmaz. Tüm kullanıcı görsel arabirimlerini (user interfaces) kendi ortamlarında barındırmak, versiyonlamak ve yönetmek isteyen üye iş yerleri bu modeli kullanabilirler. %100 PCI DSS uyumluluğunu mümkün kılan bu modelde, aşağıda anlatıldığı şekilde üye iş yeri sisteminde / sayfasında sunulan form direk olarak Paratika ortamlarına HTTP POST kullanılarak hassas veriye dokunmadan işlem desteği sağlanır. Üye iş yerleri müşterilerine kayıtlı kartlarla işlem yaptırabildiği gibi, yeni kartlarla da işlem imkanı sunar.

Adım 1:

Üye iş yeri sistemi gerekli tüm işlem / sipariş detaylarını vererek oturum anahtarı isteğini gönderir. Bu adımdaki verilerin hiç biri hassas veri kapsamında bulunmaz.

Adım 2:

Oturum anahtarı isteği (Session token request) işlenerek tüm verilerin geçerli olması durumunda üye iş yeri kullanımına açılan oturum anahtarı paylaşılır.

Adım 3:

Elde edilen oturum anahtarı bilgisiyle üye iş yeri web sayfasında form gösterilir. Bu form kodu örneği için aşağıdaki bölümü inceleyebilirsiniz.

Extra Puan Adimi:

Üye is yeri Paratika Direct Post metodlarinda puan kullanimi için SESSIONTOKEN, CARDPAN,CARDEXPIRY ile puan sorgulama islemi yapmalidir. QUERYPOINTS dönüs degerine göre örnek form içindeki points alani doldurulmali. Puan ile satis örneklerine buradan ulasabilirsiniz. Ardindan puanli satis isteginin ilgili ödeme sistemine iletilmesi için SESSIONTOKEN ve BIN parametreleri ile QUERYPAYMENTSYSTEMS sorgusu yapilmali ve dönüs degerinde yer alan ödeme sistemi adi örnek form içinde paymentSystem alaninda gönderilmelidir.

Adım 4:

Kart sahibi, üye iş yeri sayfasında (ya da HTTP destekleyen herhangi bir mobil / masaüstü uygulama da olabilir) gösterilen formda gerekli alanları doldurarak işlem isteğini yapar. Üye iş yeri bu formdaki tüm alanları direk olarak Paratika sistemine POST eder.

Adım 5:

Paratika tüm işlem detaylarını ve ödeme formundan gelen bilgileri kullnarak finansal işlemi gerçekleştirir. Bu süreçte kart sahibi Paratika tarafından servis edilen herhangi bir görsel arabirim görmeyecektir. Gerçekleştirilen bu işlem MOTO bir işlem niteliği taşır.

Adım 6:

Paratika bu işlem isteğini ilgili banka ya da ödeme sistemi terminaline taşıyarak işlemi gerçekleştirir. Daha sonra bu işlem sonucu ilk adımda belirtilen üye iş yeri dönüş URL adresine gönderilir.

Aşağıdaki HTML Test formundaki TMX Javascript kısmının gönderilmesi zorunludur.

Direct POST (MOTO) Test Formu

Direk POST MOTO Akışı



Direct POST Cevap Parametreleri

Parametre İsmi Get Value Açıklama
merchantPaymentId request.getParameter('merchantPaymentId') Get from sessionToken
apiMerchantId request.getParameter('apiMerchantId') Get from sessionToken
paymentSystem request.getParameter('paymentSystem') Get from card Number PIN
paymentSystemType request.getParameter('paymentSystemType') Payment System Type information
paymentSystemEftCode request.getParameter('paymentSystemEftCode') Eft code of the payment system
pgTranId request.getParameter('pgTranId') Transaction Id which come from bank side
pgTranDate request.getParameter('pgTranDate') Transaction date at bank side
pgTranRefId request.getParameter('pgTranRefId') Transaction Reference Id which is come from bank side
pgOrderId request.getParameter('pgOrderId') PgOrderId which is the order id at bank side
customerId request.getParameter('customerId') customerId which is the customer Id merchant side
sessionToken request.getParameter('sessionToken') Return the session token which is created at sessionToken action
cardToken request.getParameter('cardToken') Returned if transaction make with card Token
random request.getParameter('random') Random value which is used at veriyfing the SD_SHA512 hash value
sdSha512 request.getParameter('sdSha512') Used for hash verification secretKey is the private merchant key defined once for each merchant, formula :SHA512 encodeHexString((merchantPaymentId+'|'+customerId+'|'+sessionToken+'|'+responseCode+'|'+randomKey+'|'+secretKey))
SD_SHA512 request.getParameter('SD_SHA512') Deprecated / Legacy - Do not use! Used for hash verification. secretKey is the private merchant key defined once for each merchant, formula :SHA512(sessionToken + merchantPaymentId + responseCode + responseMsg + random + secretKey)
pgTranErrorText request.getParameter('pgTranErrorText') Return only in error case; contains bank transaction error message
pgTranErrorCode request.getParameter('pgTranErrorCode') Return only in error case; contains bank transaction error code
pgTranErrorCode request.getParameter('pgTranErrorCode') Return only in error case; contains bank transaction error code
errorCode request.getParameter('errorCode') Return only in error case; contains Paratika error code
errorMsg request.getParameter('errorMsg') Return only in error case; contains Paratika error message
responseCode request.getParameter('responseCode') Response code of the Paratika
responseMsg request.getParameter('responseMsg') Response message of the Paratika

Sample response for Direct Post Non 3D

					
merchantPaymentId: PaymentId-FbnzDdx04fZu
apiMerchantId: 700100000
paymentSystem: My İşbank VPOS Account (Test)
paymentSystemType: ISBANK
paymentSystemEftCode: 0064
pgTranDate: 20170113 12:20:35
pgTranId: 17013MUjC07014059
pgTranRefId: 701300002882
pgOrderId: PaymentId-FbnzDdx04fZu
sessionToken: FOEMQGVTVWOQCJRSS6DARRRV62RQK2FIKUY7ZMXKBNX6SOUJ
random: -349886350
customerId: Customer-QjOnxH8Z
SD_SHA512: bff497614a8767e3176fede4f3f8274225a8f619469a1c5eafe2e785fbc438aeb5345c51be30d976d53db5b73adf026347db1144c52cbc2133364aa13e933d45
sdSha512: 7f1485a24f1790e0791fe9de5ec33d4e98057578f77a4c39fdd4bd874079d6e3af9271da020c57ed8acd7642ec801ad80dae0c574462a58a6722fbfa361a0b65
responseCode: 00
responseMsg: Approved
                      
				
 

Direct POST - 3D Güvenli

Bu entegrasyon modelinde ortak ödeme sayfalarında farklı olarak, son kullanıcı görsel arabirim servisi Paratika tarafından yapılmaz. Tüm kullanıcı görsel arabirimlerini (user interfaces) kendi ortamlarında barındırmak, versiyonlamak ve yönetmek isteyen üye iş yerleri bu modeli kullanabilirler. %100 PCI DSS uyumluluğunu mümkün kılan bu modelde, aşağıda anlatıldığı şekilde üye iş yeri sisteminde / sayfasında sunulan form direk olarak Paratika ortamlarına HTTP POST kullanılarak hassas veriye dokunmadan işlem desteği sağlanır. Üye iş yerleri müşterilerine kayıtlı kartlarla işlem yaptırabildiği gibi, yeni kartlarla da işlem imkanı sunar. Buradan gerçekleştirilen işlemler 3D Güvenli olma özelliği taşır.

Adım 1:

Üye iş yeri sistemi gerekli tüm işlem / sipariş detaylarını vererek oturum anahtarı isteğini gönderir. Bu adımdaki verilerin hiç biri hassas veri kapsamında bulunmaz.

Adım 2:

Oturum anahtarı isteği (Session token request) işlenerek tüm verilerin geçerli olması durumunda üye iş yeri kullanımına açılan oturum anahtarı paylaşılır.

Adım 3:

Elde edilen oturum anaharı bilgisiyle üye iş yeri web sayfasında form gösterilir. Bu form kodu örneği için aşağıdaki bölümü inceleyebilirsiniz.

Extra Puan Adimi:

Üye is yeri Paratika Direct Post metodlarinda puan kullanimi için SESSIONTOKEN, CARDPAN,CARDEXPIRY ile puan sorgulama islemi yapmalidir. QUERYPOINTS dönüs degerine göre örnek form içindeki points alani doldurulmali. Puan ile satis örneklerine buradan ulasabilirsiniz. Ardindan puanli satis isteginin ilgili ödeme sistemine iletilmesi için SESSIONTOKEN ve BIN parametreleri ile QUERYPAYMENTSYSTEMS sorgusu yapilmali ve dönüs degerinde yer alan ödeme sistemi adi örnek form içinde paymentSystem alaninda gönderilmelidir.

Adım 4:

Kart sahibi, üye iş yeri sayfasında (ya da HTTP destekleyen herhangi bir mobil / masaüstü uygulama da olabilir) gösterilen formda gerekli alanları doldurarak işlem isteğini yapar. Üye iş yeri bu formdaki tüm alanları direk olarak Paratika sistemine POST eder.

Adım 5:

Paratika tüm işlem detaylarını ve ödeme formundan gelen bilgileri kullnarak finansal işlemi gerçekleştirir. Bu süreçte kart sahibi Paratika tarafından servis edilen herhangi bir görsel arabirim görmeyecektir. Gerçekleştirilen bu işlem 3D Secure güvenli bir işlem niteliği taşır.

Adım 6:

Paratika kart sahibini 3D Secure güvenlikli işlem için ACS (Access Control Server) sayfalarına yönlendirir.

Adım 7:

ACS (Access Control Server) birimi, 3D doğrulama servis sayfalarını gösterir ve bu adımda kart sahibinin mobil telefonuna bu işlem için oluşturulan güvenli otorizasyon kodu SMS olarak gönderilir.

Adım 8:

ACS sunucusu (Access Control Server) kullanıcıyı doğrulayarak ilgili Paratika arabirimlerine gönderir.

Adım 9:

Bu işlem sonucu, Paratika sistemi tarafından ilk adımda belirtilen üye iş yeri dönüş URL adresine gönderilir.

Aşağıdaki HTML Test formundaki TMX Javascript kısmının gönderilmesi zorunludur.

Direct POST (3D Güvenli) Test Formu

Direct POST (3D Güvenli) Akışı



Sample response for Direct Post 3D

					
merchantPaymentId: PaymentId-FVKAjOiFHeuE
apiMerchantId: 700100000
paymentSystem: ISBANK TEST
paymentSystemType: ISBANK
paymentSystemEftCode: 0064
pgTranDate: 20170112 14:13:13
pgTranId: 17012ONNI07013454
pgTranRefId: 701200002832
pgOrderId: PaymentId-FVKAjOiFHeuE
customerId: Customer-u1Q4G1oG
amount: 11.76
installment: 1
sessionToken: VYD7AXJ6C446GIN55V6KKOB677VRTOZHG5HTSMP3EJCMEQYF
random: tpN2ynMYAn
SD_SHA512: 0f2b4945aefc71f547107898c2002c40d9d4a1508f7f00ee894138f6bc247ebc1238ead5aa01b6ba09bc7932a5957235b7837cc0270781d0a45055fe31648b61
sdSha512: 099e32f8df3130457d2b1595b069794ef6ed08c85a679f72336c5371e91087b223536b317fc43643ae0da06ea29e985a3c8185ab611606308760b0c260aa412f
responseCode: 00
responseMsg: Approved
                      
				
 

API & HPP URLs

API URL: https://entegrasyon.paratika.com.tr/paratika/api/v2
Hosted Payment Page URL (HPP): https://entegrasyon.paratika.com.tr/payment/[SECURE_SESSION_TOKEN]
DirectPost 3D URL: https://entegrasyon.paratika.com.tr/paratika/api/v2/post/sale3d/[SECURE_SESSION_TOKEN]
DirectPost Non3D URL: https://entegrasyon.paratika.com.tr/merchant/post/sale/[SECURE_SESSION_TOKEN]

 

Hata Yönetimi

Bir isteğin hata ile sonuçlanması durumunda; dönüş cevabı içerisinde ERROR ve ERRORCODE parametreleri bulunacaktır. Genel olarak meydana gelebilecek iki tür hata bulunmaktadır: Sistem hatalar ve ödeme geçidinden kaynaklanan hatalar.

 

Merkezi Hatalar

Merkezi hatalar genellikle geçersiz ya da yanlış verilen parametre değerlerinden kaynaklanmaktadır. Bu hataların kodu ERR100xx formatındadır.

Hata Kodu Açıklama
ERR10010 İstekte zorunlu parametrelerden biri bulunamadı
ERR10011 Aynı parametre bir defadan fazla olarak gönderilmiş
ERR10012 Bu değer için azami büyüklük değeri aşıldı.
ERR10013 Bu değer için geçersiz veri tipi belirtilmiş
ERR10014 Geçersiz güvenlik algoritması belirtilmiş
ERR10015 Geçersiz üye iş yeri bilgisi belirtilmiş
ERR10016 Geçersiz tutar bilgisi belirtilmiş
ERR10017 Geçersiz para birimi belirtilmiş
ERR10018 Geçersiz dil seçimi
ERR10019 Genel hata
ERR10020 Geçersiz kullanıcı bilgileri
ERR10021 Boş parametre belirtilmiş, tüm parametreleri kontrol edin
ERR10022 Sipariş edilen ürünlerin toplam tutarı gerçek tutarla örtüşmüyor
ERR10023 Ödeme tutarı hesaplanan tutarla örtüşmüyor
ERR10024 Geçersiz vergi tutarı belirtilmiş
ERR10025 Belirtilen durumda vergi tutarı sıfır olmalıdır
ERR10026 Geçersiz entegrasyon modeli belirtilmiş
ERR10027 Geçersiz kart bilgisi (TOKEN) belirtilmiş
ERR10028 Belirtilen ödeme sistemi (sanal POS) bulunamadı
ERR10029 Belirtilen ödeme tipi (kampanya) bulunamadı
ERR10030 Belirtilen işlem bulunamadı
ERR10031 Bu işlem iade edilemez
ERR10032 Geçersiz iade tutarı belirtilmiş ya da bu işlem daha önce iade edilmiş
ERR10033 Bu işlem iptal edilemez
ERR10034 Belirtilen ödeme bulunamadı
ERR10035 Bu işlem için ön otorizasyon kaydı bulunmamaktadır
ERR10036 Geçersiz son otorizasyon (POSTAUTH) tutarı belirtilmiş
ERR10037 Belirtilen Kart Sahibi (Müşteri) kayıtlı değil
ERR10038 İlgili ödeme onay beklemektedir
ERR10039 Geçersiz ödeme durumu belirtilmiş
ERR10040 Geçersiz alt işlem (SUBACTION) belirtilmiş
ERR10041 Belirtilen kart daha önce eklenmiş
ERR10042 Kart daha önceden silinmiş
ERR10043 Geçersiz zaman aralığı belirtilmiş
ERR10044 Geçersiz tarih formatı belirtilmiş
ERR10045 Belirtilen kart numarası geçersizdir
ERR10046 Belirtilen kredi kartı geçerlilik tarihi geçersizdir
ERR10047 Kullanıcının API servislerini kullanma yetkisi bulunmamaktadır
ERR10048 Başarılı Bir İşlem zaten bu üye iş yeri sipariş numarası ile var
ERR10049 Geçersiz üye iş yeri grup numarası
ERR10050 Geçersiz HASH değeri
ERR10051 Herhangi bir ödeme sistemi (sanal pos) tanımı yok. Lütfen, kontrol ediniz.
ERR10052 Desteklenmeyen para birimi:
ERR10053 Kullanıcının bu üye iş yeri üzerinde işlem yapma yetkisi yok
ERR10054 Ödeme geçerlilik süresi maksimum limitin üstündedir.
ERR10055 Ödeme geçerlilik süresi minimum limitin altındadır.
ERR10056 Geçersiz API isteği belirtilmiş
ERR10057 Kart BIN bilgisi geçersiz
ERR10058 Kart daha önce etkinleştirilmiş
ERR10059 Kart daha önce kullanım dışı bırakılmış
ERR10060 Geçersiz IP Adresi
ERR10062 Belirtilen kart henüz aktive edilmemiştir.
ERR10063 Bu işlem sadece LetsBodrum kart ile yapılabilir.
ERR10064 Lütfen LetsBodrum kart veya Türkiye İş Bankası kredi kartı kullanınız.
ERR10065 Belirtilen kart numarası daha önceden tanımlanmış.
ERR10066 Belirtilen zaman bilgisi geçersiz ya da tutarsızdır
ERR10067 Belirtilen period değeri çok yüksek
ERR10068 Geçersiz tekrar düzeni parametresi
ERR10069 Zamanlayıcı (Quartz) hatası oluştu
ERR10070 Başlangı tarihi gelecekteki bir tarih olmalıdır
ERR10071 Geçersiz tekrarlı ödeme durum parametresi belirtilmiş
ERR10072 Tekrarlı ödeme planı zaten etkin durumda
ERR10073 Tekrarlı ödeme planı zaten kullanım dışı
ERR10074 Tekrarlı ödeme planının zaten süresi geçmiş
ERR10075 Üye iş yeri görsel (logo) bilgisi hatalı
ERR10076 Geçersiz tekrarlı ödeme durum parametresi
ERR10078 İşlem kilitlidir
ERR10079 Bu kart sistemde kayıtlıdır.
ERR10080 Lütfen, Üye İş Yeri Sipariş numarasını veya Ödeme Oturumu(Token) veriniz
ERR10081 Geçersiz işlem durumu
ERR10082 Kullanıcısının bu işlem için yetkisi yoktur.
ERR10083 Geçersiz statü
ERR10084 Faiz veya indirim oranı sıfır değeri olmalıdır
ERR10085 Geçerli bitiş tarihi ,geçerli başlangıç tarihten daha büyük olamaz
ERR10086 Geçerli bitiş tarihi şimdiki tarihten daha büyük olmalıdır
ERR10087 Taksit sayı numarası zaten bu ödeme sistemi ile bir ödeme tipi var
ERR10088 Taksit bilgisi 1-12 arasında bir değer olmalıdır.
ERR10089 Tekrarlı ödemeye ait kart silinemez.
ERR10090 İşlem başarısız
ERR10091 Ödeme sistemi devre dışı bırakıldığı için işlem gerçekleştiremiyor. Lütfen Üye İş Yeri Süper Yöneticisiyle iletişime geçiniz.
ERR10092 Geçersiz offset değeri
ERR10093 Geçersiz limit değeri
ERR10094 Tanımlı bir kart bulunamadı.
ERR10095 Kayıtlı bulunan tekrarlayan ödeme planlarından dolayı kart silinemez.
ERR10096 Geçersiz oturum (session) bilgisi.
ERR10097 Sonlandırılmış oturum (session) bilgisi.
ERR10098 Bu oturum anahtarının yapılmak istenen işleme yetkisi yoktur.
ERR10099 Bu işlem başka bir üye iş yerine ait.
ERR10100 Bu ödeme için birden fazla başarılı işlem vardır. Lütfen PGTRANID parametresini kullanınız.
ERR10101 Geçersiz URL parametresi belirtilmiştir.
ERR10102 Geçersiz BIN değeri belirtilmiştir.
ERR10103 İşlem isteği Inact RT servisi tarafından raporlanan fraud olasılığı nedeniyle reddedilmiştir.
ERR10104 Kullanılabilir komisyon şeması bulunmamaktadır.
ERR10105 Mevcut Ödeme Sistemi havuzda bulunmamaktadır
ERR10106 İşlem tutarı üye iş yeri hesabına geçmemiştir, iade yapılamaz.
ERR10107 Bu ödeme zaten yapılmıştır, verilen Üye İş Yeri Sipariş Numarası ile yeni ödeme oturumu oluşturulamaz.
ERR10108 Üye iş yeri onaylanmamış
ERR10109 Ödeme havuzu üye iş yeri için henüz onaylanmamıştır.
ERR10110 Kullanilan ödeme sistemi kampanya kullanımını desteklememektedir.
ERR10111 Puan sorgulama ödeme sistemi tarafından desteklenmemektedir.
ERR10112 Hatali puan formatı lütfen API Dokümantasyonundan puan kullanım formatını kontrol ediniz.
ERR10113 Kullanilan ödeme sistemi puan kullanımını desteklememektedir.
ERR10115 Üye iş yeri tarafından desteklenmeyen taksit sayısı belirtilmiştir.
ERR10116 Bu işlem kullanımda olmayan üye iş yeri bilgileriyle gerçekleştirilemez.
ERR10117 Bu sipariş numarası sonlanan bir oturumda kullanılmıştır lütfen farklı bir sipariş numarası ile oturum anahtarı oluşturun.